2017. szeptember 11., hétfő

Műtéti tapasztalatok - 1. nap



Attól kezdve, hogy beléptem a HairHungary Klinikára, egy pillanatig sem éreztem magam kellemetlenül. Különös figyelmet fordítottak a privát szféra védelmére. Teljesen elkülönített részen zajlott minden, beleértve még az étkezéseket is.

A műtét nálam két napot és kb. 7000 hajszálat jelentett. A hajbeültetés eljárás megkezdése előtt pár perccel letolták a hajam 1 milliméteresre. Meg voltam lepődve, igazából sokkal rosszabbra számítottam, mikor megláttam magam a tükörben.

Oldalfekvésben indult a "buli". Az első pár érzéstelenítőtől eltekintve az első 4 óra kellemesen zajlott. Oldalról (hátulról) szedték ki a hajszálakat, amiket gondos válogatás után felkészítettek a költöztetésre. Ez az időszak félálomban telt, mondták többször is az asszisztensek, hogy aludjak nyugodtan.

Közvetlenül a beavatkozás után



Ebéd előtt még felkészítették a fejem felső részét a beültetésre, ami jó pár tűszúrásból állt (különösebb fájdalmat nem éreztem). Az ebédet étlapról rendelhettem, két étterem kínálatából lehetett választani. Nagyon jól esett, hogy az étteremből rendelt étel szépen ki lett tálalva és úgy várt az asztalon.

A második etapban következett a beültetés. Felültem, tv szemben, indult a mozidélután. Többé kevésbé élveztem a filmeket, attól függően, hogy mennyire érzékeny területet érintett a beavatkozás. Kellemetlenebb volt, mint a délelőtti rész, de teljesen vállalható. Amikor nyugtalanabb voltam, 1-1 érzéstelenítő általában segített.

A nap végére kaptam otthonra fájdalomcsillapítót, nyakpárnát, egy fertőtlenítős spriccelőt a fejemre, és egy komplett használati utasítást a következő hetek történéseiről.

Jól éreztem magam, az első gondolatom az volt, hogy nem volt vészes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése